IMG_20201129_135536_982

سایت شرکت جنرال فلز آسیا | G.F.A

نکاتی برای انتخاب چرخ خرید فروشگاهی

انتخاب چرخ خرید فروشگاهی : شما به عنوان یک صاحب فروشگاه باید در هنگام خرید تجهیزات فروشگاه به نکات زیادی توجه نمایید زیرا که استفاده از تجهیزات و امکانات مناسب برای فروشگاه سبب می‌شود که مشتری‌های بیشتری به فروشگاه شما مراجعه نمایند و از امکانات فروشگاه شما استفاده نمایند.

یکی از مهم‌ترین مواردی که باید در نظر داشته باشید این است که برای رفاه حال مشتریان خود از چرخ خرید فروشگاهی استفاده نمایید که امکانات و قابلیت‌های بیشتری دارد و در مقابل دیگر چرخ‌ خریدها، از استحکام و مقاومت بیشتری برخوردار باشد تا بتواند هزینه‌های شما را تا حد امکان کاهش دهد.

چرخ‌های خرید فروشگاهی که یک فروشنده در اختیار مشتریان خود قرار می‌دهد باید حتما در کنار تمام استحکام و مقاومتی که دارد، جا به جایی و هدایت آن برای مشتریان نیز آسوده باشد. فروشنده‌ی مربوط باید در هنگام انتخاب چرخ خرید فروشگاهی به نکاتی بسیار زیادی همچون نکات زیر مناسب توجه داشته باشد.

  • هدایت و جا به جایی آسان
  • قابلیت کنترل و هدایت بالا
  • قابلیت بارگیری مناسب
  • متناسب با محیط فروشگاه (از چرخ خرید بهتر است در فروشگاه‌هایی استفاده شود که مساحت بالایی دارند)
  • طراحی‌های مناسب و متنوع
  • مقاومت بالا در برابر آسیب‌های احتمالی

انتخاب چرخ خرید فروشگاهی

تمامی این موارد سبب می‌شوند که چرخ خرید فروشگاهی شما نسبت به دیگر سبدهای خرید فروشگاهی‌ یا ترولی‌های مورد استفاده در فروشگاه‌ها، متفاوت‌تر شود. استفاده از چرخ خرید مناسب برای فروشگاه شما، یکی از مهم‌ترین امتیازاتی می‌باشد که می‌توان برای یک فروشگاه خوب در نظر گرفت

رفاه حال مشتریان شما در زمان خرید مهم‌ترین مسئله‌‌ای می‌باشد که باید در بکارگیری تجهیزات خود در نظر بگیرد. هرچه رفاه حال مشتری را در استراتژی‌های خود در نظر داشته باشید، میزان فروش و سوددهی فروشگاهی شما به تبع بیشتر خواهد شد.

با این حال در بازار چرخ دستی‌های خرید بسیار زیادی وجود دارد که از آنها می‌توانید برای فروشگاه خود استفاده نمایید. عوامل بسیار زیادی وجود دارد که باعث شود یک چرخ دستی دارای المان‌هایی شود که به عنوان یک چرخ خرید فروشگاهی مناسب برای یک فروشگاه معرفی گردد. برای خرید یک چرخ خرید مناسب برای فروشگاه خود به نکات زیر توجه داشته باشید:

  1. اندازه و سایز یک ترولی باید مناسب باشد
  2. میزان تحمل بار چرخ خرید خود را حتما در نظر داشته باشید
  3. چرخ خریدی که قصد دارید خریداری کنید در برابر ضربه چقدر مقاوم است
  4. کیفیت چرخ‌های ترولی خرید فروشگاه را حتما در نظر داشته باشید
  5. محل مناسب برای نگهداری از کودک باید تعبیه شده باشد
  6. قسمتی برای چسباندن لوگو و یا آگهی‌ تبلیغاتی وجود داشته باشد.

سایز مناسب را برای خرید ترولی خرید فروشگاهی در نظر بگیرید

در تولید چرخ‎های خرید فروشگاهی از سایزهای گوناگون استفاده می‌شود. برای تعیین گنجایشی که برای ترولی‌‎های خرید فروشگاهی در نظر گرفته می‌شود از واحد لیتر استفاده می‌گردد. برای فروشگاه‌های کوچک و سوپرمارکت‌ها بهتر است از چرخ‌های خریدی استفاده شود که دارای گنجایش پایینی هستند. پیشنهاد می‌کنیم که از چرخ‌های خرید فروشگاهی بزرگ تنها برای فروشگاه‌های زنجیره‌ای استفاده نمایید.

error: Content is protected !!