IMG_20201129_135536_982

سایت شرکت جنرال فلز آسیا | G.F.A

قفسه بندی وسط فروشگاهی

قفسه بندی وسط فروشگاهی چیست ؟

قفسه بندی وسط فروشگاهی، به نوعی از قفسه بندی گفته می شود که در بخش های وسطی فروشگاه ها و به ویژه فروشگاه های بزرگ که فضای خالی زیادی در آن وجود دارد، استفاده می شود. این نوع قفسه بندی ها در جذب هرچه بیشتر مشتریان بسیار تاثیر گذار می باشند.

منظور از سیستم قفسه بندی وسط فروشگاهی چیست؟

یکی از مهم ترین بخش ها در هر فروشگاهی، سیستم قفسه بندی آن می باشد از این رو شرکت هایی که در زمینه تولید انواع و اقسام قفسه های فروشگاهی فعالیت می کنند، سعی می کنند تا با تولید و عرضه محصولات جدیدتر و با کیفیت تر باعث جلب رضایت هرچه بیشتر مدیران فروشگاه ها شوند. یکی از مهمترین قفسه هایی که در فروشگاه های بزرگ بیشتر مورد استفاده قرار می گیرد، قفسه بندی وسط فروشگاهی است. این قفسه ها با قرارگیری در وسط فروشگاه های بزرگ سبب می شوند تا از فضای موجود نهایت استفاده شود و مشتریان بتوانند به راحتی محصولات موجود در آنها را ببیند و امکان دسترسی به آن ها به راحتی وجود داشته باشد.

دلیل اهمیت سیستم قفسه بندی فروشگاهی وسط چیست؟

سیستم قفسه بندی فروشگاهی نقش تعیین کننده ای در رونق یک فروشگاه دارد. ممکن است در فروشگاهی بهترین و با کیفیت ترین محصولات عرضه شود اما اگر این محصولات به درستی در قفسه ها چیده نشده باشند به طوری که مشتری نتواند به راحتی به آنها دسترسی داشته باشد، بدون شک مشتری رغبتی به خرید آن محصول نخواهد داشت. به همین دلیل سیستم قفسه بندی به ویژه سیستم قفسه بندی در وسط فروشگاه ها که بیشتر در معرض دید است، بسیار حائز اهمیت می باشد.

امکان ساخت سفارشی قفسه بندی وسط فروشگاهی 

از آنجایی که فروشگاه های موجود در سطح شهر اغلب دارای ابعاد و مساحت های متفاوتی می باشند، بنابراین احتمال دارد قفسه های از پیش ساخته شده با فضای یک فروشگاه همخوانی نداشته باشد. به همین دلیل خوشبختانه شرکت جنرال فلز آسیا امکان ساخت سفارشی قفسه ها و بویژه قفسه وسط فروشگاه ها را فراهم کرده است تا در هر فروشگاهی بهترین و مناسب ترین سیستم قفسه بندی وجود داشته باشد.

مجموعه محصولات قفسه بندی هایپری و فروشگاهی مدل اکونومی و آسا کد : GFA160
error: Content is protected !!